Friday, May 14, 2010

IP Man 2..


Assalamualaikum wbt..

Arini aku tgk cite Ip Man 2..fuh..memang terbaik dari ladang r wa cakap lu.. aku memang minat cite cina dari kicik2 agi..dulu slalu layan cite kungfu cina wukong la, fong sa yuk la..mane2 cite cina yang ade kungfu, sume aku layan..sebab tu aku sangat suke Jackie chan..kungfu or action movie yg ade Jackie chan..peh..mantap beb! Tapi sejak da jarang dok umah n jarang tgk tb, xde r nak layan sangat cite2 cenggini..tapi Ip Man memang best! X rugi tengok..yang first n second..dua2 best sangat..TERBAIK!!!!

Pas tgk movie, jalan2 jap kat JJ tu..alahai..masa zaman kegawatan aku ni la, banyak plak benda yg aku berkenan..gi momo, Nampak sling beg yg giler cool..yup, aku peminat sling bag..sebab aku ni bukan pompuan yg feminine sgt n pompuan yg sangat cuai..aku slalu tertinggal barang merata2 kalau aku setakat pegang kat tangan..aku kurang gemar handbag..ladies giler!!! Da tu letak kat bahu asyik nak terjatuh jer..rimas! aku lebey prefer sling bag..silang jer kt bahu, ha jalan la sambil tangan cam org kawad pon xpe..sume dalam beg, xyah nak pegang ape2..tapi harga sling bag tadi rm59.90..adoi adoi dan adoi lagi..memang mimpi r nak beli dalam waktu terdekat nih..

Aku jarang shopping..sangat jarang..tapi skali aku shopping, memang lengkap r sume..baju, kasut n bag + makan mase shopping..haha..sling bag yang aku guna skg ni, aku gune dari aku tingkatan 4..sume kawan skola aku kenal beg tu..sampai skg aku guna walaupun da koyak2 sikit..biar r pe org nak kate..aku suke n selesa..sebab tu skg aku dlm proses nak cari yang baru..da nazak sangat da beg ni..kasut pon aku kurang minat yg feminine sangat..skali skala jer beli yg feminine utk pakai ngan baju kurung..kalau x, aku memang pakai selipar or sneakers or sport shoes or any kasut bertutup yg look sporty or cool..high heel? Stakat ni xde..sakit kaki dow..tapi raya kali ni asenye nk cari kasut wedges utk menambah ketinggian yang agak kurang ni..terpaksa pakai wedges..kalau pakai heels yg tajam n nipis tu, alamatnye awal2 da tersungkur..sadis kalau tersungkur ngan baju kurung moden kan?huh! xmo..xmo..

wedges yang agak over tinggi bagi aku..huhu

heel nipis n tajam? not for me..huhu

beg banyak poket ngan syarat tali kena panjang senang aku nak silang..


Peringatan kepada seseorang --> aku boleh bersabar kalau sekali dua..tapi sabar aku ade limit..jangan sampai aku TERkurang ajar..kalau aku TERkurang ajar nanti, aku minta maaf awal2..u don’t know who u r dealing with rite now.. so PLEZ watch ur words..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..