Thursday, July 21, 2011

yang ikhlas~


MENCINTAI DAN KEINGINAN UNTUK MEMILIKI ADALAH 2 PERKARA BERBEZA




biarlah aku hanya mencintai tanpa perlu memiliki buat masa sekarang. 100% serahkan pada Allah, penentu dan pentadbir terbaik. tak perlu gusar!

sekarang, hati aku hanya ada Allah




doaku Ya Allah, Kau jagalah dia..
Kau peliharalah dia..
Kau lindungi lah dia..
aku hanya mampu memanjat doa kepadaMu..
berdoa dari kejauhan..
dia bukan milikku..
dia hanya milikMu..
aku juga hanya milikMu..

jika dia benar jodohku,
Kau permudahkanlah..
jika dia bukan untukku,
Kau jauhkanlah..
dan tenangkanlah hatiku..
hindari aku dari perasaan kecewa..
patah hati, putus harapan..
kuatkan hati aku..
tetapkan hati aku hanya untukMu Ya Rabb..
AMIN!


ikhlas, AtiQah..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..