Friday, July 15, 2011

kan dah kata ade hikmah. kena sabar sikiiittt je (^^)


Assalamualaikum wbt....

hello hello!!!!! aku appy ni, sebab aku dah beli gas masak tuuu, boley lah masak dah pasni. aku ingat nak masak nasi goreng esok pagi. aku pun beli la beras, perencah nasi goreng cina, telur, kicap. tapi baru aku pasan aku tak beli garam =_=!

dan alhamdulillah jugak, Allah dah tunjukkan sikit sikit hikmah disebalik semua kekusutan yang aku hadapi lately. sekarang, aku sangat happy, sangat bahagia, sangat ceria. kat ofis pun bos tak banyak karenah. kat rumah pun dah ade kawan. encik zai pun sangat lovely.

yang penting, tarikh untuk dapat gaji makin hampir!!!!!! (^^)

oh, did i mentioned bout 'kat rumah pun dah ade kawan?'?

yeah. aku dah dapat housemate baru. sewa bilik kat rumah aku. sewa campur deposit yang die bayar, bolehlah buat beli barang rumah lagi. kebetulan memang kekontangan sebab banyak habis duit kat rumah and motor. ni rezeki yang datang tepat pada waktunye. =)

housemate pun ok. rajin kemas rumah. aku keje, weekend je la mase nak mengemas. tapi balik rumah je, bersih. siap mop lantai, cuci toilet lagi. terbaik lah my housemate.

bilik kat rumah aku ade lagi 1 kosong. sape nak, cepat tau! first come first serve. sewa murah je..thehehe~


No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..