Sunday, July 31, 2011

salam ramadhan.............

Assalamualaikum..

im home now~ tapi pukul 4 kejap agi nak gerak balik tepeng dah. naik bas jek.

ni lah tak bestnye bile dok jauh. aku balik hujung minggu jer. sabtu n ahad. jumaat malam naik tren dari tepeng, sabtu pagi sampai rumah. sarapan n so on, kul 9 lebey kuar gi KL. Ya ampun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ramainyeeee umat manusia! aku rimasssss gilak!

kat area sogo, jalan tunku abdul rahman, jalan masjid india. pehhh sume orang rakus teramat macam la dah takde hari esok untuk shopping. tak paham aku. aku nak beli kain untuk buat baju family mase kenduri kawen abang aku nanti. tapi sebab kesesakan tahap melampau tu, aku malas nak jalan lama-lama survey lama-lama. aku terus je masuk kamdar, tengok mane mane yang sempat, terus beli. pastu terus balik. menyampah ngan sesak manusia tu. huh!

tapi takdelah balik terus. aku pegi rumah dila, makan laksa. then kuar balik pegi mines plak. kat sogo megasale, tapi aku tak masuk pun. layan mines je lah. kat mines sempat rembat sandle jek. weiii!!!! first time dow aku beli high heel!!!!! wallawei!!! camno la den nak pakai? tapi berkenan. plus, 70% OFF!!!!!!!!!!!!!!!

pakai mase raya n kenduri kawen abang aku la nampak gayanye. gi keje memang aku tak layan kasut gitu. aku pakai selipar je. dalam opis bukan pakai kasut, tak berbaloi pakai kasut mahal cun melecun. kena bukak gak depan pintu.

alhamdulillah. gaji aku takde la banyak sangat macam orang lain. tapi untuk raya tahun ni, which is bulan ke2 aku keje, aku boleh spons baju sorang sepasang kat tiap-tiap adik beradik aku and mak aku. puas hati kot =)


hah! tadi masa nak beli tiket bas balik tepeng, terjadilah perbualan seperti ini...

"nak tiket gi kamunting, pukul 4 ptg ni"
"ok. sorang jek?"
"ha'ah"
"dik, nak no tepon. taknak kawan dengan abang ke?abang ensem ni"
"takpelah. saya tak suke kawan dengan orang ensem" *sambil naik atas motor stat enjin pastu blah cepat-cepat*

apsal nak ngorat je minta nombor tepon? nak berkenalan je minta nombor tepon?? mintak la nombor akaun, kompom aku bagi!

salam ramadhan~



No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..