Saturday, July 16, 2011

dah complete..ni yang buat aku happy ni..hehe

Assalamualaikum wbt

harini aku dah settle pasal kipas. kipas kat rumah aku ni rosak before this. yang kat hall. ya ampun, susah kot aku berangkut kipas kaki ni kuar masuk bilik. nak lepak dalam bilik, angkat kipas bawa masuk bilik. nak lepak kat hall, angkat kipas gi hall pulak. asyik usung kipas je keje aku.

tapi sekarang, semua dah selesai. yelah, baru dapat duit dari housemate, boleh la beli kipas. aritu mana ade ongkos mau repair. nanti tolak duit sewa rumah la. so next month punye sewa, aku bayar sikit jek. suke suke (^^). boleh spend duit untuk beli baju raya. yeay~ ops!puasa pun belum la tiqah. kau sangat rakus ok!

dan misi aku nak masak untuk pertama kalinya kat sini dah berjaya!! harini aku tak kuar beli makanan pun. aku masak nasi goreng banyak-banyak untuk breakfast n lunch tadi. malam nii minum susu je.

aku tak tau nape aku rasa bahagia sangat bile dapur dah complete. haha. gilo aku nih. baik aku sewa dapur je, takyah sewa rumah.

bilik pun dah complete. before this, aku takde almari baju. baju aku bersepah sepah sana sini. aku lipat, tapi letak atas lantai je mana-mana yang sempat. tadi, aku dah pegi beli rak laci plastik, ala yang plastik tu. murah je. rm30 je. then aku beli tiang penyangkut baju. pun murah. rm30 jugak. hah! aku hang sume baju aku kat tiang tu. pastu tshirt aku lipat n masukkan dalam laci. cermin muke pun dah boleh letak atas rak tu. takyah bersepah kat lantai lagi. waahh~ hidup aku lebih teratur. =D

lepas ni kire bajet untuk beli meja plak. then, done! =)

esok ada lagi sehari cuti. boleh la aku potong rumput and basuh motor pulak. kalau rajin, aku nak buat apam. apam polkadot. tu pun kalau rajin la~~ nyum nyum!


p/s: tak sabarnye nak tunggu hujung bulan. nak balik Klang la. putih mesti dah beranak. nak tengok babies~
p/s/s: does anyone here stalking me? if yes, why ho? i got instinct u know. so i feel like im being stalked. haiya~


No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..