Thursday, July 28, 2011

diri aku sekarang...



Assalamualaikum wbt

sekarang ni aku sangat sangat exhausted! penat. pagi pegi keje sampai petang. malam buat kek and apam pulak. phew~

alhamdulillah bisnes kek and apam aku menampakkan hasil. banyak order wei!!!! tapi sebab aku ni ade komitmen kat kilang jugak, aku tak dapat fokus kat bisnes ni 100%. bisnes ni bukan bisnes aku sorang tau! aku share dengan 2 orang lagi kawan aku. sebab 1 hari kena buat 4-5 biji kek, tak termasuk apam comei tu lagi.






alhamdulillah..tu lah rezeki..tapi memang penat sangat dan takde masa untuk diri lah..and sebenarnye kitorang baru je letak sample hari rabu. memang tak sangka nak dapat order on the spot! kelam kabut la cari bahan sana sini.

tapi pasal segala ujian and halangan yang aku dengan kawan-kawan aku hadapi, aku cite lain entry bile aku dah free nanti. ni kat opis ni. curi-curi masa rehat jap. k la, daa~

Salam..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..