Friday, June 3, 2011

assalamualaikum


Assalamualaikum

sangat-sangat sibuk dan sakit kepala uruskan pasal ISO ni. bos pulak tak tolong pun. aku dengan shuhada yang baru tak tau mende blur-blur ni laa yang disuruhnye buat semua bende. pfff~

harini aku sampai awal kat opis. pukul 7.45 pagi. sebab malam tadi tak boley tido, last-last pukul 5.30 pagi aku dah bangun.

aku rindu my mum la. rindu KL. rindu kucing-kucing. rindu Din my junior aka my best buddy. rindu Dila yang nun kat indon tu. rindu semua.

aku sunyi kat sini. kat opis je best ade kawan. balik rumah je sunyi sorang-sorang. takde kawan nak bercerita nak bergosip. sunyi ni membawa stress!

keje? order takde buat mase ni, so production tak jalan. tapi aku lagi pening kepala pasal ISO ni semua. staff before ni and management tak teratur. borang bercampur bagai. sekarang jadi keje kitorang plak nak betulkan semua. nak audit bulan 7. apekah?? ingat senang ISO? company mane yang ade ISO tu wa tabik spring la sama lu. tapi tu pun kalau dapat ISO tanpa ade sebarang influence luar la. senang kate, kalau tak pakai kabel. baru wa tabik.

ok la nak bace paper before mule keje ni. tata~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..