Sunday, June 26, 2011

what u wanna do before u die?

a picture of something you wanna do before you die


sumber : google


Assalamualaikum dan selamat pagi dan zhaoshang hao dan good morning!!!!!

Ahad yang bosan bagi aku sebab rumah kosong takde housemate takde motor nak merendek takde dapur nak masak-masak. haih~

ok aku rase semua orang Islam mengharapkan benda yang sama. perkara yang nak dilakukan sebelum malaikat maut datang cabut nyawa.

which is for me --> menunaikan haji.

dan semestinya kita nakkan haji yang mabrur. yang sempurna. dan diterima Allah.

aku penah sampai kat bumi haram pertengahan tahun 2008. dan aku memang nak pegi lagi. kali ni untuk haji pulak sebab 3 tahun lepas aku berpeluang menunaikan umrah. itu pun pertama kali, mungkin ada kekurangan kat sana sini. beginner kan, banyak la kot salah silapnye. kalau di bagi peluang nak buat haji, nak training betoi-betoi sebelum pegi, latih diri jadi muslimah yang sebetul-betul muslimah. bile pergi sana, harap Allah terima semua ibadat.

dan yang paling penting, nak bawak mak sekali. Ya Allah, murahkan rezeki aku.

amin!





No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..