Thursday, May 19, 2011

u r everything for me

Assalamualaikum wbt

how's ur Thursday? better than yesterday? harini aku kena pack sume barang nak pindah ke Taiping esok pagi. peh at least setahun kot kena dok sane. takpe, rezeki tu. layankan aje~

i just came back from Sarawak. rasenye, this is my last kot pegi sane. dah 2 kali pegi, sume dah rase. dah puas hati dah. lepas ni pegi untuk kawen je la insyaAllah. hahaha, gatai! *dush*

my birthday was on 16th May, 3 hari lepas. and that was the best birthday ever! coz i have 2 people i love sooo much rite beside me for the whole day.


MY MOTHER

MY ZAINUL ARIFFIN



its more than enough for me. no cake. no wishes. no present. i still can be very happy but i want them!

tapi ade lah hadiah and a lot of wishes. thanks guys and girls yang wish even it's just a simple letter HB in my fb wall. thanks thanks thanks again.

genap umur aku 23 tahun, aku melangkah ke alam pekerjaan. aku harapkan yang terbaik untuk hidup aku. dulu, sekarang, esok dan selamanya.

sepanjang kat Sarawak, i tried to enjoy every moment as a penganggur. lepas ni nak cuti pun dah agak susah ye dok? lepas ni mase untuk kumpul duit pulak.



2 important people in my life..









Ya Allah, satukan kami dalam restuMU

2 comments:

picairin said...

Ameen... andai dia jodoh Atiqah percepat dan permudahkanlah perkahwinan mereka... Ameen... [x elok lama2..hehe]1 more...x sabaq nak p kenduri kawan sndirik kawen..hiks

mashi said...

waaa..so sweat..hahhaha..opss so sweet...

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..