Saturday, May 7, 2011

5 facts about u

5 FACTS ABOUT U

u tu refer to aku la kan? *tetibe blur*

Assalamualaikum wbt

well well well, aku pun tak berape nak reti r nak describe pasal diri sendiri ni. tapi 5 je kan? bagi aku 5jam 5 minit 50 saat nak pikiaq~



1. talkactive

Ya ampun kalau kau kenal aku rapat mesti kau tak tahan telinge bile lepak ngan aku. pot pet pot pet pang pung pang pung dok bercaaaaaaaaaaaakkkkaaaaapppp je keje. kekadang aku sampai rase sakit tekak sebab aku cakap tak stop. tapi pas minum air aku sambung cakap semule. aiyak~


2. tepati mase

ni bukan aku nak masuk lif tekan sendiri tapi aku memang jenis yang akan cube sedaya upaya untuk menepati mase yang dah ditetapkan. so kepada orang-orang yang nak date ngan aku, kalau janji nak jumpe pukul 9 am, maknanye pukul 9 am aku nampak batang idong kau. bukan pukul 9 am baru kau nak bangun tido gosok mata menguap menggeliat sepuas hati. ok? haaa kalau pakwe aku jenis tak tepati mase, abes laaa die! tapi kalau memang dah tak dapat nak tepati masa yg dijanjikan, kabo ke den awal-awal supayo den tak tunggu cam tiang gol tak cukup zat.


3. suka buat kek

yeah ni kegemaran aku kalau tak buat pape kat rumah. tapi sekarang aku dah jarang buat kek, sebab mak aku kencing manis. kalau aku buat, aku yang kena makan. sedangkan aku suke buat je, tak suke makan sangat. setakat sepotong due boleh la. so, kalau takde orang makan, buat ape aku nak buat? kecewa aku kang.


4. suke outdoor activity

contohnye macam hiking, jungle tracking, water sport, cycling. aku suke betul aktiviti-aktiviti yang mengeluarkan peluh ni. cuma sekarang kurang peluang sebab dah takde member nak ajak berpeluh bersama. so sape yang nak berpeluh, ajak lah aku. nescaya aku akan melonjak kegembiraan menerima pelawaan itu.


5. sangat setia

yang ni.......er........ok! betul betul. setia. kalau aku dah betul-betul sayang kat seseorang, aku akan sayang die sorang je. even die banyak sakitkan hati aku, aku tetap sayang die. tapi....once hati aku sakit yang teramat, hai hai bai bai. tiada maaf bagimu. kuch kuch hotahei!*ape kena mengena?*. sebab tu walaupun incik zai jauh diseberang laut, aku tetap setia kat die walaupun aku berpeluang menggatal di sini. eh?
tapi incik zai juge dianggap setia la kan? bukan lah aku sorang. alaaaaa~




hah punyer la susah aku nak pikir 5 facts pasal diri aku. ape ingat senang ke nak puji diri hah? tapi sape soh puji? apsal aku boh kebaikan je sume?adekah ini bermakne aku tak mempunyai kekurangan? oh tidak. tidak. mesti ade. tapi dah die nak 5 je. aku terpaksa lah pilih 5 yang terbaik. ni cikgu aku yang ajar ni kalau nak dapat A Bahasa Melayu.


bai!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..