Monday, May 9, 2011

hiking dan challenge

Assalamualaikum wbt

selamat pagi. zhaoshang hao. good morning~~

malam tadi aku tidoq dalam keadaan kesakitan. dari pinggang ke bawah memang sakit gilo la. rasa macam otot-otot aku dah tercedera. uwaaaa~ ni lah padahnye kalau berlagak sangat hiking, taknak jog dulu or streching dulu. body tak fit. sehari sebelum hiking pun boleh lagi melantak sepuas hati kat Hartz Chicken Buffet kat Sunway Piramid. gilo gilo!!

aku menyesal dah..menyesal!!!!!!! tobat..

ok meh nak sambung 30 days challenge.


WHAT KIND OF PERSON ATTRACT U


aku senang tertarik pada orang yang mempunyai sense of humor. senang buat aku ketawa. sebab aku sukekan kehidupan yang ceria. dok stress pastu lepak ngan orang camni, gelak-gelak. best woo!!!

and of course la orang yang mudah mesra kan? tak terlalu pasif. lepak happy-happy, sentiasa chill, positive thinker. dan boleh diharapkan. sebab ape? sebab selalu aku lepak ngan kawan-kawan aku kebanyakannye jenis yang ikut orang. contohnye:

"weyh jom makan. nak makan katne?"
"entah. ikut ko lah. aku tak kesah"


"beb weekend ni jom lepak. kite ajak member-member lain gak. aku bosan la"
"ok. no hal. nanti ko gitau la nak lepak katne. aku follow je. jangan lupe inform kawan-kawan yang lain."


"besok kite buat discussion k. masing-masing bace dulu, nanti kite discuss"
....keesokannya....
"aku tak bace agi. tak sempat."



see?see?sampai tak maksud aku?sampai tak?

each time, everytime, orang yang sama je yang nak kena decide everything and give order. orang lain tu hanya nak jadi follower. alah aku pun macam tu jugak kadang-kadang. tapi kesian la kat kawan kite tu. korang tolong-tolong la same pikir and decide. jangan nak malas pikir sangat. sume nak tolak kat orang lain. kang otak karat.

so thats all for today. i think i need a massage. aigo. kena urut diri sendiri la ni.

salam

2 comments:

Raimi said...

yg penting berjaya.. hahaha..

Raimi said...

yg penting sukses sampai atas.. hahaha

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..