Friday, May 6, 2011

photo of item u last purchase

PHOTO OF AN ITEM U LAST PURCHASE

Assalamualaikum wbt

selamat tengahari ya habibi ya maulana

yesterday i went out. balik malam penat giler melepek tak larat nak update belog. so sikalang la baru nak continue dengan this 30 days challenge.

dan aku mengahadapi masalah dalam mendapatkan gambar last item yang aku beli. aku dah snap gambar tu gune enpon cikai aku tapi bile aku cari USB nak transfer gambar, tak jumpe! hangin satu badan sebab aku rase b4 ni aku dok nampak jeeeee mini beg yang aku isi USB tu. tapi bile nak gune, cari memang kompom tak jumpe. sabau je la. serabut jugak la hidup aku ni sejak balik dari China. bilik aku dah dimodified mase aku kat sane. dulu aku ingat mane aku letak barang aku. tapi bile balik je dari China itu hari, 100% berubah susun atur and perabot. terus aku blank bile nak cari balik barang-barang aku. mak aku yang susun dan kemas. bile tanye mak, mak kate tak ingat. ah sudah~ puas menyelongkar dengan rakus sampai berpeluh-peluh tapi tetap tak jumpe. jadinye aku pun telah meng'google' kan gambor.



TADAAA~~~~





sumber: google image

lebih kurang cenggini la ghupenye. tapi bukanlah shape strawberry. aku dengan my old fren, dah pegi merayau kat Mid Valley minggu lepas. saje singgah Mid sebab die ade interview kat company yang tak jauh dari Mid. kitorang tersampai awal so meronggeng je la dulu. aku pun tak tau camne aku boleh terbeli bende alah ni. macam merepek je.

but actually its a pin. and of course untuk digunakan masa pakai shawl. tapi aku beli asing-asing. aku beli bende alah atas ni dulu *apeke namenye ye?* yang bentuk heart, bunga 5 kelopak and butterfly. pastu beli pulak pin asing. sampai rumah, aku gam pin tu kat belakang bende alah ni. aku beli sepeket-sepeket. dalam sepeket ade dalam 4-6 biji. so aku divide dengan my fren tu. sharing is caring kan? tapi duit pun share gak la. takde maknenye aku nak bagi free.

so that's the last item yang aku beli. murah je. all together tak sampai rm10 pun. banyak kot aku dapat. 8 biji sume. kalau beli yang dah siap pin tu tinggal nak pakai je, rm10 baru dapat 3 biji. kejadah la yang mahal sangat. tak paham aku.



so for yesterday, aku dengan my old fren tu jugak dah ke Sunway Piramid *Ya Allah kaki rayau jugak aku ni ghupenye*. hajat di hati nak tengok Fast and Furious 5. aku memang terpengaruh giler la dengan komen-komen orang yang dah tengok cite tu. sume kate gempak terbaik the boom kebabom macam nak meletup panggung. aku terpengaruh weyh! jadinye aku pun bersemangat waja nak pegi tengok. tapi b4 that, aku ke Petaling dulu teman member tu pegi amek offer letter die. yup! tempat yang die pegi interview tu, die dah dapat offer pun. aura aku ikut teman gi interview tu. siap aku kena psycho ngan mamat desperate lagi. fuh! banyak cabaran yang perlu aku dilalui supaya kawan aku dapat job tu. kawan aku la yang untung.

ok sambung balik. pas amek offer letter, kitorang pun gerak ke Subang menaiki koc wanita KTM. baik betul KTM waktu ni. kitorang sampai je tren pun sampai. so terus gerak ke Subang dan seterusnye ke Sunway Piramid. sampai kat Sunway pukul 4.15 pm. aku dah usha dah kat internet b4 kuar umah yang cite Fast 5 ni ade pukul 4.15, 5.15, 7.00 dan seterusnye. aku aim pukul 4.15 or 5.15. tapi kitorang sampai pun 4.15, memang tak sempat la nak amek 4.15. aku pikir orait la aku nak yang 5.15. sekali bile aku sampai je kat kaunter and tengok skrin tu, 4.15 and 5.15 DAH SOLD OUT! the rest until mid night show, tinggal FEW!

dem!

terus aku berjalan lesu ke kaunter dan terpaksa pilih citer Thor untuk memuaskan nafsu jugak. Thor pukul 4.35 pm. aku tak boley balik lewat sangat. nanti mak kunci pintu aku kena tido luar.

sekarang, aku tengah frust menonggeng terguling terbalik.

aku nak tengok Fast & Furious 5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..