Thursday, May 12, 2011

continue challenge

SHORT TERM GOALS FOR THIS MONTH AND WHY

Assalamualaikum wbt

mendung dah berejam dah kat kampung aku ni, hujan tak jugak turun-turun. tapi takpelah, sejuk gak cuaca walaupun tak hujan. i loike~

for my goals, perkara utama ialah berkerja dengan bersungguh-sungguh.

HA HA HA sangat skema badut la aku.

yup, i will start working on 23rd May, which means in 10 days from now je lah. Ya Allah, cuak yang teramat lah pulak. at the same time, excited koottt. sangat berharap my bos kat sane tu baik, aku enjoy dengan kehidupan bujang kat sane, murah rezeki. amiinn..

this is my first time terlibat dengan industri makanan as a worker. kawan-kawan aku yang lain at least adelah pengalaman mase internship. aku ni ha, alahai~ sabo je ler. tapi takpe! aku akan tunjukkan kerajinan tahap maksimum!

so goals aku, nak mule keje, nak jadi rajin, nak mulekan hidup baru kat taiping, status student change to worker, dan diri aku sendiri pun ade turning point. from girl to lady in just few days, muahaha.

bulan 5 memang bulan kegemaran aku, dan bulan 5 2011 ni sangat bermakne untuk aku. kenapa? tungguuuuu~

salam

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..