Sunday, May 8, 2011

picture of something that make u happy


SOMETHING THAT MAKE U HAPPY


Assalamualaikum wbt

yeah harini after a long time aku tak gi hiking, aku ngan kawan-kawan aku dah gi tawan Bukit Tabur!!!!

advanterous wa cakap lu!!!

pukul 6 pagi start daki, pukul 8.30 pagi sampai puncak. tu pun banyak kali stop untuk snap pictures. kalau tak, pukul 8 dah sampai kot. pas lepak-lepak kat puncak sepuas hati, kitorang pun turun pulak dan sampai kat bawah pukul 10. terus serbu dengan rakusnye kedai nasi ayam berdekatan. penat weyh. kena cas balik energy.

Bukit Tabur ni agak mencabar la sebab banyak batu-batu, lurah. kena turun naik lurah panjat batu sume. bape kali la aku menjerit-jerit mase nak turun lurah sebab licin + berbatu. aku tak pandai nak grip batu and cari port-port sesuai nak pegang or pijak. haiya~

takpe, next time insyaAllah quite better. bulan 6 ni nak join kawan masuk Gua Tempurung plak la. another advanterous activity. yeay~

berbalik pada gambar something yang membuatkan aku happy, i choose this pictures.









hand made pillow. aku buat sendiri 1 untuk aku and 1 untuk incik zai.

first time buat hand made pillow. so sesuka suki aku je la nak deco macam mana. tapi disebabkan aku ni seorang yang berfikiran logik dan langsung tak berfikiran kreatif, agak buruk la hand made pillow ni. wuwuwuwu~


ok done! pas solat nak tido. peeeeenaaatttt sangat bebeyh~

salam.


No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..