Thursday, December 2, 2010

babai Malaysia

Assalamualaikum wbt..

mungkin ni last post aku before aku pegi china esok malam..seriously, aku excited sangat, but at the same time tetap rasa cuak, neves, sedih and macam2 agi yg aku rasa..

aku rasa sedih la nak tinggalkan malaysia..walaupun cuma untuk 4 bulan..aku sedih sangat..aku ade semua kat sini..family, kawan2..everything great here..tapi aku tau, aku kena hadapi gak dunia luar walau ape pun yg jadi..x kan selamanya nak berkepit ngan famili..kena la hadapi realiti hidup..

i dont wanna be crying baby anymore..but its really hard..aku yakin aku akan nangis dengan teruknye esok kat KLIA..aku yakin! Ya Allah, kuatkan aku Ya Allah..bantu aku..

kat china nanti, mungkin aku x dapat update belog ni..mungkin..doakan aku berjaya dengan cemerlang kat sana ok? alaaa, 4 bulan jer..*sedapkan ati sendiri*

selamat tingaal malaysia..babai~~~~~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..