Saturday, December 25, 2010

babai..

Assalamualaikum wbt

semalam ke tesco..yeah jangan x tau wuxi pun ade tesco ok! pegi sane sebab nak beli stok2 makanan..bilik gue sudah kosong maa...susah hati aku kalau bilik aku xde makanan..so aku ngan si mim pun pegi la ke tesco ditemani annie yang sangat friendly =)


Ya Allah! kitorang memborong macam x penah nampak makanan wei..semua yg boley beli, nak beli..maksud 'boley' disini adelah halal la ye..ada sesetengah makanan ada logo halal, so senang la nak amek..tapi ade sesetengahnye yg xde..annie la orang yg bertanggungjawab menterjemahkan ingredients makanan2 tu untuk kitorang..no animal-based oil jek, kitorang rembat! haha..then aku terjumpa jeli manggo malaysia brand with halal logo malaysia agi..sangat2 teruja ok! terus amek x pikir panjang..ayam brand pun ada maa....

patutnye aku nak upload gambar tapi aku pun xtau ape prob ngn blogspot ni or internet explorer aku ni..tiap kali aku tekan button utk upload gamba, terus shut off internet explorer ni..so x dapat la..huhu..
ok lah..kebosanan tahap maksimum..dah x tau nak buat apa..aku nak tidoq..babai~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..