Wednesday, December 29, 2010

nak balik nak balik [sambil loncat2]

Assalamualaikum wbt..
yah!!! lagi 2 minggu aku bakal berada di rumah!!! sangat sangat sangat sangat x sabar ok! i got 1 month and 8 days for my winter holiday and i already planned what im gonna do for my holiday!!!
1. i wanna eat as much as i can. nak masak macam 2 kat rumah. makanan yang pedas2. nak ratah sambal belacan boh cili padi banyak2.
2. i wanna make cake and cookies as much as i can. sangat jeles ok tengok kawan2 kat malaysia buat macam2 kat kilang diorang. alah, rumah aku tu macam kilang makanan jugak. ape je yang aku x buat kat rumah? pizza? cheese cake? choc moist cake? cookies famos amos? spagethi? meatball? tafufa? soy drink? sume sudah. and i miss all that.
3. aku nak lepak2 dengan kengkawan gpms yang masih ada kat shah alam. sebab ade sesetengahnye yang dah keje or praktikal kat merata-rata. aku nak lepak sampai lebam. nak makan besar dengan mereka, nak gelak2, nak jadi kurang siuman sikit, nak buat banyak benda2 gila. x sabaq x sabaq.
4. nak pegi holiday!!!!! insyaAllah mau ke singapore. nak buat ape lagi kan? dah nama pun holiday. kite gi holiday la. sape nak ikut pegi singapore? cepat angkat tangan 3 saat jek.
5. nak jadi anak solehah. eh selama ni pun solehah jugak cuma kali ni extra la sikit. nak dudk rumah masak, kemas, main dengan kucing, kuar dating ngan mak, tolong sidai baju, tolong masak.
6. minat terbaru adelah membuat pillow!!!!! yang kiut2 macam kat utube tuh. kalau beli, mahai woo. baik buat, bukan susah pun. penuhkan bilik dengan pillow hand made, bangga x? aku bangga. hehe. dan bilik kat rumah tu akan menjadi hak mutlak aku dalam masa terdekat sebab my sis dah nak bertunang 4 hari lagi and opkos la pastu nak kawen kan. bila dah kawen kena dok rumah lain atas arahan aku. takmo share2 ok.
tu antaranya lah. kot2 masa dok kat rumah nanti tetibe terpikir nak buat ape lagi, redah je sudah. sape free? nak ajak aku dating? sila taip nama-jarak-lokasi-jarak-masa ke no celcom aku yek. tapi bukan sekarang. 2 minggu lagi. sabaq sabaq.
projek almost done! tengah berusaha menghabiskan 3rd step then will continue with final step. go go chaiyok~
salam perantauan dari wuxi =)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..