Tuesday, September 16, 2008

~cuti~

Yea yea..lagi 2 minggu nak raya...
Ops!
Assalamualaikum w.b.t..hehe

Dah 16 hari pose, rasa seronok sangat. Dah dekat nak raya pun. Kuliah ada lagi seminggu sebelum cuti raya. Tapi minggu depan; minggu terakhir sebelum cuti, banyak sangat keje. Test ada 3, lab report pun ada 3 yang nak kena submit. Assignment nutrition pun kena submit before cuti raya. Adoi hai, baru list out je pun aku dah rasa sempot..huhu..
Harini rasa letih sangat. Mungkin sebab aku tak sahur pagi tadi. Taktau la nape lately aku susah nak bangun sahur. Masa awal2 pose dulu, tiap2 hari sahur tak missed. Pas sahur terus stayup lagi untuk study. Sekarang ni macam dah susah je. Bukan aku sengaja tapi memang tak terbangun langsung walaupun jam loceng dah bunyi. Kadang2 aku pun naik confius, jam aku ni betul2 berbunyi ke?? Dah la tak bangun sahur, kelas harini agak meletihkan. Dari pukul 8 sampai pukul 3.30 petang. Ada test pulak kul 12.30. Test ni la yang menambahkan keletihan aku. Tiap2 kali lepas abes buat test mesti kepala aku rasa berat n rasa letih yang teramat. Padahal jawab test je, tapi macam baru abes joging je penatnya. Tu baru test. Final exam lagi la teruk. Selalunya mesti rasa nak rehat n tido je. Nak makan pun dah tak selera. Pelik betul aku ni..huhu. Lepas kelas pukul 3.30 tu pulak, aku kemas barang nak balik rumah. Esok cuti, nuzul Quran. So aku balik la. Dapat gak berbuka kat rumah. Hari khamis ni pulak kelas pukul 12.30 mula. Boleh la aku gi lambat sikit. Nampaknya ni last la aku balik rumah untuk minggu ni. Lepas ni aku balik untuk cuti raya terus. Banyak sangat keje yang nak kena settle kan. Kalau selalu sangat balik, kang tak siap lak keje aku. Biasalah kat rumah ni keje aku mengadap pc n tv je. Dari pagi sampai malam pun boleh..hehe..
Nampaknya sebelum raya ni aku memang akan kurus habis lah..huhu. Training SUA still jalan walaupun bulan pose. Koko pun on jugak. Raya ni sakanlah aku sebab sume benda yang membebankan u dah settle. Hopefully dapay settle dengan jayanya..Amin..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..