Saturday, September 6, 2008

~aku lemah~

Assalamualaikum w.b.t

Takde ape2 pun aku nak coretkan. Agak kebosanan walaupun actually banyak kerja yang aku kena buat,huhu. Kemalasan aku makin menjadi jadi sekarang. Apesal ngan aku ni? Sekarang ni pun aku rasa otak aku tengah membeku. Aku tak dapat nak pikir ape2. Banyak kerja, tapi taktau nak buat ape. Hujan pulak. Petang nanti kena gi stadium UiTM, untuk latihan untuk sukan Asean. Tapi dari pagi tadi hujan je. Harap2 petang nanti tak hujan la. Kalau hujan, aku nak gi camne? Aku dah la gi naik motor je. Lagipun kalau hujan, training still ade ke? Kalau takde, penat je aku gi. Bazir minyak n masa. Minyak dah la mahal walaupun dah turun sikit,huhu.
Study aku macam mane ek sekarang? Aku sendiri tak pasti,huhu. Dah masuk minggu ke9 ni. Aku masih rasa aku sekarang kat awal2 sem lagi. Rupa2nya dah nak sampai penghujung. Lagi 3 minggu dah nak raya. Lepas raya ada 3 minggu sebelum final exam. Kira lebih kurang 2 bulan je lagi aku nak tamatkan semester 3 aku. Ya Allah, cepatnya masa berjalan. Apa yang dah aku buat sepanjang semester 3 ni ek? Pelajaran pun terkontang-kanting lagi.
Harap2 bulan puase ni aku dapat sesuatu yang bermanfaat untuk aku. InsyaAllah aku akan cuba lawan rasa malas ni.
Ya Allah, bantulah hambaMu yang lemah ini....

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..