Tuesday, February 1, 2011

jahit jahit jom

Assalamualaikum wbt..

sekarang dok rumah je, so kepale aku ni asyik pikir nak masak ape, nak buat cookies ape, nak buat kek ape. last 2 weeks kot kalau tak salah, mase pegi main layang-layang, aku buat cheese cake. peh! terbaik dari ladang lah. sedap! so harini ingat nak buat cookies ala-ala famos amous tu pulak. resipi dah ade. dah penah buat before ni, mabeles u!

insyaAllah nanti kalau bosan bosan, aku nak try buat cake choc indulgance pulak. aku dah jumpe resipi yang ala-ala choc indulgance kat secret recipe tuh. peh, dari tahun lepas kot aku search. harini baru jumpe yang berkenan. tengok resipi macam susah nak buat. hope nanti jadilah ye.

untuk harini, aku nak berlagak sikit la dengan hasil keje tangan aku. ekceli, dah lama aku buat menatang nih. tapi baru harini aku nak upload.















TADAAAAAAA~~~





yeah! aku jahit sendiri. memang tak kiut aku tau. sebab aku memang tak kreatif. tapi hasil keje tangan sendiri. aku bagi menatang ni kat dila untuk die bawa pegi Bogor. kenangan frenship kitorang.

kalau korang berminat nak buat bende bende gini, search je kat youtube. berlambak! aku pun belajar dari youtube. tapi disebabkan aku tak kreatif, gini ler hasilnye.

adios cau cin cau~


No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..