Friday, February 25, 2011

update di dalam kesejukan wuxi..burrr~


assalamualaikum..

hello hello~~~ wassap guys? ape kabo?kabare?ni hao ma?kaifa haluk?

im fine..alhamdulillah sihat-sihat aja..

sehari due yang lepas rase macam nak demam, asyik bersin jek. mungkin pertukaran cuaca. tapi arini takde plak dah. doa aku makbul la kot. minta kesihatan. tenkiu Allah :)

tadi kan, aku dah siapkan last step projek aku. jus aku dah jadik. eh, boleh tahan sedap gak jus yacon ni yek. tambah-tambah bile aku yang buat. minggu depan nak buat lebih lah, nak bawa bekal balik bilik.

jadinye, hari isnin ni aku kene buat lah jus tu banyak-banyak untuk bagi orang rase. bukan rase suke suki jek. kena evaluate lah. sensory evaluation gitu. pastu, settle! analysis data then writting time!!!!!! sesuatu yang bukan kegemaran. (=,=!)

oh baru teringat, kan mase kat malaysia aku ade banyak free time dan aku pun telah merajinkan diri jahit donut. yang tak boleh makan la tapi. aku jahit due bijik sebab aku nak bagi 1 kat incik zai. saje menyeksa jiwa raga die sebab bagi donut yang tak boleh makan since die sangat suke donut. HA HA HA *gelak kejam keji*

AZ stand for AtiqahZainul. for him
my donut
ni ha keadaan beg aku mase aku nak bawa balik china aritu. tahap tak boleh nak zip dah ni. aku duduk atas beg tu henyak-henyak baru boleh. lepas dapat zip, terus lock ngan mangga tak bukak dah sampai la kat uni. bukak jek berterabur. ni baru luggage yang 17 kilo. bag pack another 8 kilo. bayangkanlah macam mane aku bawa beg-beg tu naik tangge turun tangge seret ke railway naik teksi naik bas. sakit-sakit badan den ni ha sampai sekarang pun tak lege agi *sob sob*



ok lah kawan-kawan blogger ku, takde pape pun nak update ni ha. sebab aku belum mule buat bende bengong-bengong agi. pegi lab balik bilik layan movie jek rutin aku sehari-hari. lagi pun mood sekarang sangat-sangat rindu kat mak. mak!!!!!!!!!!!!!!!!!! ceq ghindu~~~~~~~~


juge sangat rindu dengan kittens yang sangat suke tido merate-rate. mane tempat rase ngantok terus pejam mate. ikut perangai sape ntah. aku balik nanti mesti dah beso panjang dah deme.



oh tidak dilupekan, rindu incik zai jugak *wink*


till then, assalamualaikum! peace yaw~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..