Saturday, February 26, 2011

hidup orang bujang tambah-tambah kat tempat orang..oh~

Assalamualaikum..salam 1 malaysia..salam perantauan dari Jiangnan Uni, Wuxi, China.

harini, Sabtu 26 Februari 2011 hujan turun membasahi bumi Wuxi. cuaca yang sedianya sejuk bertambah sejuk. tapi, alhamdulillah sebab hujan tu rahmat kan?


disebabkan hujan jugak, aku tak dapat nak ke mana-mana dan my level of laziness increase. jadinye, aku tak keluar beli makanan kat muslim restoran tu. tapi lapaq! untuk isi perut, aku masak la bubur dan kari ayam. kari ayam tu aku tak masak pun sebenarnye, aku panaskan je. beli yang pounche tu, rendam je dalam air panas 5 minit, dan sedia untuk dihidang!!
my lunch for today--> bubur nasi + sambal ikan bilis bawa dari malaysia + kari ayam segera + old town white coffee 3in1.


ni lah hidup orang bujang ;(


*ni yang terase nak cepat-cepat kawen ni. eh tapi kalau kawen pun aku jugak yang kene masak. aiyak*

2 comments:

picairin said...

old town white coffee 3 in 1 tu sdp eh??

tqah said...

based on my anak tekak, sedap! i like. tapi gune cawan kicik la, jangan mug besaq gajah plak..kang tawaq, kenala tambah susu plak..hehe

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..