Thursday, February 17, 2011

kau ape hal lah?

i am being stalked!

tak tau la sekarang still or not but penah la ade experience being stalked. macam hot sangat pulak padahal aku cool je. duh, bukan hot stuff ke, artis ke, model ke, anak dato' ke aku ni. apehal yang kau nak stalked aku ha?

sorry la kalau bahase aku kat sini kasar bile guna "kau-aku" tapi ni lah diri aku. dengan sape2 pun aku lebih selesa ber"kau-aku". macam lebih mesra tapi dengan parents takde la.

ok kembali kepada point utama. beberape hari yang lepas aku baru perasan aku telah di stalked. sebabnye aku baru perasan yang kau buat akaun belog semata-mata sebab nak komen kat post aku and MAYBE nak stalked aku. lantak aku la nak perasan ke ape tapi kalau kau tak mengaku pun aku tau kebenarannye. sebab belog aku ni hanye boleh dikomen oleh orang-orang yang mempunyai belog, and your belog created on the day you started commenting on my post yang MUNGKIN terkena kat batang idong kau kot post tu. nasib lah~

nak stalk? sile kan sile kan. boleh gak aku rase jadi hot stuff. silelah amek tau perkembangan aku secare senyap-senyap sedangkan aku tak nak langsung amek tau pasal kau atau oraang yang berkaitan dengan kau. macam buang mase jugak la walaupun aku ade banyak mase.

to stalker --> i love u! muah!

2 comments:

~batrish♥~ said...

i la stalker u...haha...
bahagia tak??

eh sya de tag kamu kat my 14 mins survey..kalau rajin wat la ye..hehe

tqah said...

oo kamu rupenye..babab kang!hehe
ok insyaAllah...=)

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..