Wednesday, January 19, 2011

student la selamanye..

salam sume..kabare?waras? alhamdulillah~

aku baru balik dari uitm..tadi ade program CINTA PANDANG PERTAMA anjuran GPMS kat menara s&t uitm shah alam..bab-bab cinta ni memang laju je aku pegi..sanggup meredah kegelapan malam..ditambah dengan jamuan mihun goreng air tangan member-member, lagi la aku sanggup..

program ni sebenarnye program untuk memperkenalkan GPMS pada student2 baru especially or student-student uitm yang taktau pape pun pasal GPMS. overall aku tengok program ni berjaya sebab sume yang datang bagi feed back positive =)

balik je dari china, memang aku selalu berulang alik ke uitm. jumpa kawan-kawan GPMS or tolong-tolong program diorang. even masa aku kat china pun, aku sangat jeles dengar fiorang buat program tu, program ni, pegi sane pegi sini. siyes, wa sudah candu sama itu GPMS!!!!!!!!!!

agi 2 bulan, aku akan menamatkan khidmat sebagai sekritariat exco kefasilitatoran, exco ke-37 GPMS cawangan khas uitm shah alam. after almost 1 year lah aku bergelumang dengan diorang. setahun ni bergelumang secar a over serious. but before that pun memang aku dok follow jer kebanyakan aktiviti GPMS.

this saturday insyaAllah SKAU siri II akan dijalankan and aku insyaAllah jugak akan jadi salah sorang fasi yang terlibat. so, induksi khamis malam ni aku kena attend and sepanjang sabtu aku akan agak sibuk kat uitm. maybe meleret sampai ahad. biase lah, selalunye after program, kitorang akan lepak/hang out sama-sama, kekadang overnite terus sebab sambung berdiskusi pasal program yang baru jek settle.

sekarang ni pun almost everyday aku berulang alik ke uitm. macam mana bile dah keje nanti? macam mana aku nak betoi-betoi tinggalkan alam student ni? aku rasa aku belum ready lor =(

p/s: esok mau ke ampang. buat visa untuk melancong. jom melancong! jauh berjalan, luas permandangan dan ilmu~~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..