Sunday, January 16, 2011

lagi mau ade feeling?

Assalamualaikum wbt..

tadi aku ke uitm..lepak kat bilik 24 jam layan utube sementara tunggu din datang amek aku..maklum la, orang dah takde transport sekarang ni..kena la menumpang orang je kalau nak ke mana-mana..sebelum tu, i met my senior and gave her stuff from china..

masa kat uitm, tengok bebudak tu lepak2 kat bilik 24 jam, study reramai..adoi, sangat-sangat macam best. rasa macam nak belajar semula. rasa macam nak continue master semata-mata sebab nak bergelar pelajar balik.

jumaat lepas pun, aku pegi uitm and join iera masuk kelas biochem. subject yang aku amek masa sem 4. dalam kuliah besar, so dengan senang nye aku menyelinap masuk. best sangat-sangat rasanya. full attention weyh!

korang-korang yang masih study tu, aku nasihatkan, enjoy it while it last. pressure study ni bukan ape sangat pun. kenangan tu yang paling best! sumpah aku suke sangat student life. even sekarang sume kawan-kawan aku tengah sibuk berpraktikal, rasa sangat la tak best. sebab free time cuma weekend je. weekdays sibuk dengan kerja. dah nampak sangat boundary.

korang stress kan dengan test, assignment? take it easy. nanti benda-benda ni yang korang akan rindu. jangan malas-malas nak pegi kelas, best sangat-sangat pegi kelas ni sebenarnye.

oh ya! sambil-sambil berblogging ni, aku ber'skype' dengan my friend yang kat china. masa kat china, i always go to this one muslim restaurant near my hostel. every day i went there and people in the restaurant recognized me and even they know my name! so my fren said that, after i gone, they keep asking about me. everytime he go there. and he ask me "i don't know what have u done to them atiqah". even me, don't know what have i done. i just go there to eat.

but back to china, this one guy in the restaurant penah bagitau my fren tu yang he likes me. he ask my name and my cell phone no! oh emm gi~~~~~~~
but i admit yang that guy boleh tahan kiut jugak. he is chinese muslim.hahahaha gatai seyh aku nih..tapi disebabkan die dengan berani nye reveal perasaan die, aku pulak yang dah rase malu nak pegi makan kat situ. and i remember, ade 1 hari yang die take a photo of me with his mother. at that time, his mother calling me then terus nak snap photo. sebab masalah komunikasi, aku malas nak cakap ape. say cheese je lah time tu..kejadian tu before he reveal his feeling. after that, baru aku realized and teruk jugak kena usik dengan kawan-kawan. nasib baik aku tak pandai sangat cakap cina, so aku diam. kalau aku boleh cakap, tau la kan ape yang akan terjadi? :P

so after i left, he keep asking about me from my fren there. kesian jugak kat my fren tu kena melayan die. nasib ko lah! sape soh ade feeling ngan orang luar? dah memang sah-sah aku akan blah dari china tu 1 ari nanti. agi mau ade feeling?:p

ok babai sume..have a nice day

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..