Friday, January 14, 2011

cacat!

Assalamualaikum!

yaw frens, how r u? diharapkan sentiasa ceria and gembira..hidup kena enjoy beb. baru hepi =)

nak tau x? nak tau x? kalau x nak tau, gi main jauh2. sebab aku nak gitau jugak!
right after aku balik je dari China, aku x jadi qada tido sebab dila mesej and ajak jumpe. terus aku kuar naek tren ke padang jawa, then dila amek aku kat situ. kitorang pegi buat pasport dila pastu terus ke sunway piramid. makan-makan, borak-borak. masa nak balik, baru kitorang teringat yang kitorang terlupe nak tengok kat mana kitorang parking kete. so masing-masing mula lah ingat balik kedai apa yang nampak masa mula2 kuar lif and ape-ape je yg berkaitan. dah la kitorang x ingat level mane and lif mane yang kitorang guna. sebab sepanjang kuar dari kete sampaila kitorang duduk makan kat burger king, kitorangx stop berborak. memang x alert langsung dengan hal-hal lain. so pas cuba ingat balik lif mana yang kitorang guna, kitorang pun turun la. mula-mula pegi level B1 tapi salah. pastu turun ke level B2, lagi lah salah. siap kena sound lagi sebab mamat tu cakap xde carpark kat level tu. so kitorang pun naik balik kat level G and pegi ke lif lain. tiap-tiap 1 lif kitorang try turun ke B1 tapi x jumpe jugak kete. kete parking sebelah lif je. so bila kuar lif and x nampak kete, salah la maknanye tu. after almost 1 hour pusing2 kat car park level B1, naik turun lif, kena sound and so on, tetibe aku teringat..

"eh beb! bukan tadi masa nak parking, kite naik atas ke?"
"ha'ah. kite parking kat tingkat atas"
"dah tu apsal yang kite cari kete kat bawah plak ni? bukan patutnye kite kena naik atas ke?"
"eh iye x ye jugak kan?tadi kite parking kat atas kan?apsal kite dok turun bawah je?"
"ntah! "
"CACAT DOWH! memang la x jumpe!"
"bapak ah! kalau gini sampai kiamat x jumpe. naik atas r beb! level C3"

bile naik atas je, terus jumpe!
cacat x kitorang?

terus rasa nak benci sunway piramid!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..