Sunday, February 28, 2010

proposal..lab reports..futsal..test..produk..



Assalamualaikum wbt...

arini aku nekad nak kene siapkan gak lab report food chem and 2 lab report food sensory..pastu nak balik umah kalau sempat..kucing aku beranak..seyes ni, x tipu..nak kena balik tengok baby2 =)..next week aku xley balik sebab aku handle futsal GPMS..aku kena berada di tempat kejadian memandangkan aku handle PBSM..in case ade pemain yg injured..n maybe tolong2 bahagian makanan.. ok, penyertaan utk futsal masih dibuka..adiah best ni wei..x rugi join..=)

esok kene anta proposal kat supervisor..and also kene terperap kat lab..utk wat produk..so sekarang ni aku tgh sibuk searching method utk wat produk tu..aku jumpe banyak versi pulak..nak isolate yg betoi2 sesuai ni, cam susah je..xpe la..try jer..kitorang ade agi lebey kurang sebulan utk settle produk..dalam hujung bulan 3 or awal bulan 4, da kena launch..pas produk yg kitorg nak wat ni siap, kitorg kena wat analysis utk measure nutritional content..utk state dlm nutritional fact kat labeling..pastu kena wat sensory test..analysis sama ada orang suke ke x produk kitorg ni..kalau x suke, kitorg terpakse la do something utk bagi org suke gak..huhu..pastu kene settle pasal packaging and lastly, launching.. ni competition aka subjek utk sem ni..contribute to pointer gak..huhu..

sape kaki novel? nak beli novel? pade warga uitm shah alam n penduduk sekitar, kalau anda peminat novel, anda boleh dapatkan novel2 hot n latest kat kedai buku pena warisan enterprise yg terletak di dataran cendikia (dc) kat depan fak engineering and kolej melati..kedai buka ari2..dari pukul 3 pm - 10 pm..ade less 5%-10%.. kalau sesape yg bukan warga uitm or org yg jauh2 tapi nak gak beli, dipersila kan..tapi kalau nak aku pos, kena charge la kos pos tu ea..n utk pengetahuan, kedai ni bukan aku punye..aku cume keje kat situ je n owner adelah kawan aku..aku x dapat komisen pun kalau jual lebey..eklas utk tolong sesame org melayu saje..kalau nak tgk novel ape yg dijual, leh search PENA WARISAN ENTERPRISE kt fesbuk..ni aku ade upload sikit antara novel2 yg ade..kekadang ade yg da sold out, tapi leh wat tempahan..if da sampai stok, aku akan inform asap..

publisher yg ade..dalam proses utk dapatkan stok dari lain2 publisher..





antara novel yg ade..











banyak agi tau..tapi aku upload sikit je ye..banyak agi keje nak kena wat nih..hehe..semoga bertemu di lain post..haha..

wslm........

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..