Sunday, February 7, 2010

my primary school..

Assalamualaikum wbt..
i've juz come home from mid valley..meet my old frens, azimah together wit athiyah..they r my fren since i was in standard 4..means, it's 12 years we being fren..im really appreciate it..
when i was with them, we r trying harder to remember all our classmate name..im the worst bcoz cant remember almost all of them..gagaga~..only a few that really close to me or someone who have made something to me, i remember..but i feel it was so cooool at that time bcoz im very 'otai' in my primary school and almost all students know me even they r not in my interest to get to know to...hahaha..munguks punye aku!
yeah, im not really a good student at that time..i only like to play around..the only thing that good about me is that, no matter how bad i am, i will still completed my homework..thats y i never been punished or scolded by my teachers..pretty good ha?bahahaha...nakal sikit2 tu biase r kan bebudak belom mumaiyiz..;p
aku pengawas, so aku gunekan kuasa aku utk membuli pelajar2 lain terutamanye pelajar lelaki..aku boleh sekeh diorang,tapi diorang xleh sekeh aku..kan aku tulis name bagi kt cikgu..best kn jadi pengawas?hakhakhak..rasenye aku x pernah contribute ape2 pun untuk menjage disiplin pelajar2..bahkan aku la org yg bertanggungjawab menghuru harakan sekolah..ntah camne ntah aku boley jadi pengawas aku pun x paham..kalau nak kenang, memang jahat r aku mase sekolah rendah dulu..kalah budak laki..siap ade geng agi..geng aku bukan calang2 orang..aku tarik geng2 anak cikgu, pengawas2,bebudak yg ade jawatan dlm taekwondo(aku pengerusi taekwondo sekolah,so sesuke ati aku jer soh diorg masuk geng aku)..kabel kene kuat kwn..baru boley berkuase..hahaha..bab study? jgn cakap laa..kalau nampak aku study tu maknenye dunie da nak kiamat..upsr aku wat cam exam biase je (tapi skg ni pandai pulak motivate budak2 upsr soh blaja rjn2..adoiyai)..sebab tu result upsr aku pun biase2 saje..ngeh2..aku bukannye tergolong dlm kalangan bdk2 pandai ye..tapi aku memang aktif giler..aku masuk taekwondo, badminton, pengakap, kelab bahasa inggeris (sume ni aku bantai jadi pengerusi je..giler kuase mase ni), aku gak nak bace sifir tiap2 pagi kat mic..saje nk bagi 1 sekola dgr sore aku..kat perhimpunan, memanjang nak jadi mc..tapi selalu x dpt r..kalau ade spot cek, kompom2 aku selamat sebab aku yg akan cek student..panjat pagar sekolah?tu aku memang da expert..aku peduli ape kalau pakai baju kurung pun..bende paling otai penah aku wat ialah gi wat aduan kt pengetua sal sorg cikgu yg aku x suke sampai cikgu tu kene tukar gi sekolah lain..sekarang seyes aku rs menyesal..sian cikgu tu..teruk tol aku..1 ari nanti kene cari die minta ampun..huhu..subjek yg paling aku suke? muzik..sebab tiap2 kali kelas muzik, grup aku mesti menang bile kene perform men instrument..aku expert men keyboard..kalau aku mc ari yg ade kelas muzik,kompom grup aku kalah sebab kawan2 aku yg len x reti men keyboard..aku pulak selalu mc ari ade kelas muzik sebab aku selalu sakit ari tu..keracunan makanan..boley kate tiap2 mggu..rasenye tu la balasan Tuhan kt aku sebab aku selalu gi makan makanan RMT (makanan tambahan) pagi2 kat kantin b4 masuk kelas padahal aku patutnye xley makan..tu makanan untuk pelajar2 tertentu je yg kurang berkemampuan..adoi..jahat tol aku..patut selalu keracunan..padan muke jugak la kn..huhuhu..
primary school sangat3 best..wanna do reunion la someday..teringin nak tgk perubahan..ade yg da beranak pinak da dgr katenye..heee~
wslm...

1 comment:

Hamba Yg BersYukur said...

owhhh..k0 la yg huru harakn sek0lah dlu....hehehehe
Ckgu Muzik tu nma apa r????kesian kt dia....

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..