Thursday, February 11, 2010

keje aku..tugas aku..tanggungjawab aku..

Assalamualaikum wbt...

segala puji-pujian kehadrat Ilahi kerana masih mengurniakan nikmat iman n islam pade aku n masih memanjang umur aku sehingga ke saat ini..alhamdulillah..akhirnye segala keje n tanggungjawab aku utk minggu ni da berakhir..fuuuuhh~ lega yg teramat..
minggu ni aku teramat berserabut + tingtong ckit..jadual tido n makan totally interrupted..terlalu banyak benda terpakse diselesaikan minggu ni seblom cny..ari isnin mcm biase aku xde kelas..tapi aku memerap je kat bilik..aku basuh baju, kemas bilik (jarang dow dpt kemas),kemas2 notes n ape2 je la yg leh kemas..oh ye, utk makluman, aku balik kolej ari ahad malam..tapi ms smpai kt kolej, aku rs malas tahap dewa dewi nak parking moto kt tempat yg sepatutnye sebab mase tu da dekat kul 11..malas nk park jauh n kene jln jauh..so aku ngn selambanye parking kt depan blok je yg memang trang tang2 da ade tande no parking..disebabkan ari isnin aku xde kelas, aku x gi mane2..bile nk kuar lunch,aku tgk moto aku da kene rantai..adoiyai..kantoi la pulak..so terpakse la aku gi ngadap warden aku utk minta die buka rantai tuh..perot da lapo da sebab mase tu da pukul 2..aku wat keje ckit b4 kuar makan tu..so ape agi kan, da memang salah aku pun..terpakse la minta maaf kt kapten ahmad..nasib baik die kenal aku..kalau x, da kene saman da aku..huhu..lain kali INSYAALLAH saye x wat agi kapten..hikhik..
ari selasa aku ade 2 test + presentation idea produk..separuh gile gak aku study isnin mlm tuh..aku keje sampai kul 10 pm..dlm kul 1040 baru aku sampai kolej..solat then baru study..b4 tu aku da minum 2 pek nescafe..memang kompom terbelalak mate aku..memang x tido r..ari selase tu da tingtong..jwb test pun cm ape2 ntah..xtau r result guaner..huhu..tawakal saje lor..kene plak ari selasa kelas full sampai kul430..then test kul6..pastu presentation plak kul8..kalau otak aku normal mase tu,memang aku yg akan present..tapi disebabkan aku x brape normal, terpakse aku soh iera present..overall,idea kami x di reject..tapi diminta utk memperbaiki agi..ok, tadi da discuss ngn Dr. zaibunisa..n ade sikit idea kt otak aku nih utk improve produk kitorg tu..tgk r nanti cane..i'll tell u later k?
abes presentation, aku,iera n dila gi uptown..aku n dila nak cari tudung utk matching ngn baju yg kitorg nak pakai ms kenduri sabtu ni..so pas mkn n beli tudung, kitorg pun trs balik n aku trs tido..penat seyh..rabu kelas pagi plak kul830..nk tau aku bgn kul bpe?kul8.07..tu pun sebab dila mesej..menggelabah aku bgn gi mandi..nak pilih baju pun da x sempat..belasah jer ape yg ade..baju kaler purple, tudung ijau..ok x?hahaha..x peduli da mase tu..nasib baik lab jer..n nasib baik gak lecturer lab tu baik..agaga~..aku masuk senyap2 je mase org tgh run experiment..better late than never beb..=) rabu tu pun aku bertungkus lumus siapkan complete draft proposal..Ya Allah,seyes cakap wat proposal sangat3 memenatkan..disebabkan proposal ni la aku slalu missed meal,tido kejap2 jer..huaaaa...arini kames,kelas kul830 da cancel..so first klas kul 1030..nk tau aku bgn kul brape?kul 1017!!!!! lagi gilo..memang sah2 x sempat nak mandi kn..so gi cuci muke n gosok gigi,pastu capai jer tshirt yg xyah iron n tudung yg da 3 ari pakai..nasib baik matching..hehe..sempat r masuk kelas tepat2 waktu..hebat x aku?muahahaha..ramai plak yg tego mate aku bengkak..n sshhhh~jgn gto sape2 aku x mandi gi kelas pg tadi..xde sape pon pasan dow..maknanye??lu pikir la sendiri...bahahaha..n kisah proposal x abes agi..arini pun pulun wat proposal..kelas sampai kul6..kul830 mlm plak ade meeting..sebab tu la baru sekarang aku berjaya settle kan..sekarang pukul 12.23 am..seminggu bertungkus lumus nih..huhuhu..akhirnye settle gak..alhamdulillah again n again..(^^)
esok aku akan bertolak ke terengganu..bus gerak kul 9.30 pg..b4 tu,aku kena pas proposal aku ni kat pana..die la yg kena tlg anta kt supervisor kitorang..aku betoi2 x sabo nak cuti..nak rest rest n rest..lepas cny ni,da xde cuti pjg agi..so kena nikmati sepenuhnyeee....
selamat bercuti my frens.....
wslm...

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..