Wednesday, November 3, 2010

tolongla..aku da agak penat..

bila aku tengah ade masa lapang, xde pun ape2 hal yang akan membuatkan aku sibuk..tapi bile aku tengah sibuk, ade jeeeeeee hal lain yang akan aku dapat last minute utk aku selesaikan ASAP..

petang ni pukul 2.15, aku akan menghadapi next paper..agak tough..kena fokus..tapi baru je tadi dapat call dari agen yg buat visa, push2 aku untuk selesaikan cepat sume dokumen2 nak buat visa sebab die kate mase dah suntuk..alahai..bukan aku x nak buat cepat..aku dah ada passport, dah ada gambar passport..sekarang cuma tunggu invitation letter dari china n surat dari dekan je..bukan aku yg x nak cepat..tapi aku x dapat lagi surat2 tu, macam mane aku nak bagi? huuuu~~

Ya Allah..Kau permudahkanlah urusan aku ni.. Tolong Ya Allah..aku merayu..Kuatkan aku.. (T_T)

2 comments:

picairin said...

b strong dear...=)

tqah said...

insyaAllah...thanks (^^)

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..