Tuesday, November 16, 2010

raya korban kite berkorban

Assalamualaikum wbt...

esok hari raya..yippi~~~~

ekceli xdela ape2 yg spesel even esok hari raya..tapi dalam ati tetap ade rasa sayu bile dengar takbir raya..huuu~

bak kata incik zai..

semoga pengorbanan kali ini akn mmberikan satu anjakan paradigma utk kta berubah menjadi lebih baik~


peh..terbaik la incik zai..x penah sebaik ini..wahahaha...

seribu kemaafan aku pohon pada sume..belog ni tempat aku luahkan isi hati, coretkan ape2 yg dapat bagi aku kenangan nanti x kire susah or senang, n medium utk aku muhasabah diri jugak..but if i ever wrote something that hurt ur feeling, im soooo sorry...yg baik tu sume dr Allah n yg buruk dtg dari aku sendiri..

esok adelah hari makan danging besar-besaran..tapi disebabkan aku x bape gemar daging, xde la aku dpt menikmati sgt..tapi tetap la best masak2 kt umah ni..menu best utk esok --> nasi dagang, rendang daging, ayam goreng berempah..
yeawww~

semalam ke plaza alam sentral @ PAS..layan semi final muzik2..gempak! sebab dapat tgk pejal tahir..mabeles~~~~~~~~ oh FT sangat laaaaa ensem!

daaa~~~



No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..