Monday, September 20, 2010

nak all out!!!!!

tak kisah la orang nak kate ape pun..nak kate aku ni pulun ke..tak sporting ke..janji aku tau ape yg aku buat n aku tau matlamat aku..
final exam for my final semester in uitm is juz around the corner..about 1 month from now..around the corner r tu kan? bagi aku da dekat sgt2 da..yang pasti, matlamat aku nak all out n score..x kisah ngan ape cara skali pun janji cara yg halal r..sebab ni kan final..kalau x buat betol2, aku akan menyesal nanti..
my fyp still in progress..kurang sebulan aku kena present..plez pray for my success k..by this friday, aku kena mula buat my final step analysis ciken bol which takes about 2 weeks time..after that, focus on my writting n presentation slide..plez plez plez pray for me my dear frens............
sekarang, aku nak kurangkan main..nak kurangkan enjoy..nak kurangkan involve ngan program2 selain my study..agi pun aku ase seblom ni da byk gak program yg aku involve..cukup kot..huhu..
1 more thing..wahai company ayam dinding, tolong la respond saye punyer application utk buat practical training..tolong la tolong la tolong la... =(
papai~~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..