Thursday, September 23, 2010

dalam dilema...


Semalam aku dah deal ngan org kt company ayam dinding n die macam nk tlg aku utk dapatkan tempat pektikel kt situ..die entertain aku dgn sgt baik walaupun die cina..ati aku pun da lega at last hamper selesai jugak masalah tempat pektikel nih..tapi baru je beberapa minit pas aku cakap ngn org tu, org dr ayamas pulak call aku..katenye diorang ade agi kekosongan kt department QA..padahal aritu diorg da rejek aku n dah membuatkan aku sangat kecewa..huhu..

So skg ni aku agak dalam dilemma sama ada nak pilih ayamas or ayam dinding…

Dua2 pilihan ade pro n cons.. dan dah ramai org yg aku tanye utk dapatkan pendapat..skg ni cuma terpulang pade aku utk pilih yg mane n sampai skg aku masih xtau….kalau dr segi cost, kt ayamas lebih jimat sebab aku boley dok umah jek n elaun pun boley tahan best..klu ayam dinding, kat perak..so aku kena cari umah sewa..elaun pun kurg sikit dr ayamas..tapi department yg ayamas purpose kt aku tu, aku mcm kurg minat..mcm x byk sgt yg aku dpt belajar..tp xtau la kan sbb x buat agi..hmmm….

About my fyp, Alhamdulillah masih dalam keadaan terkawal..n aku harap sangat semuanya berjalan lancar sampaila mase present n anta thesis nanti..amiinn…


No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..