Tuesday, September 28, 2010

betol tak???

Bile skali kite da buat salah kat orang, segala kebaikan n kenangan kite ngan org tu slama ni da x bergune..

Setuju x??

Yup..aku mengaku aku buat salah..dan da banyak kali aku minta maaf..tapi die buat xtau..so ape agi yg aku boley buat? Nampaknye aku pun kena buat x tau jugak la skg..bukan sebab aku x nak mengaku kesalahan..tapi sebab aku da buat ape yg patut aku buat n aku da penat!

Bagi aku kesalahan tu x la sebesar mane..dan aku tengok orang lain x kesah pun sal benda tu..mungkin die kesah n benda ni besar bagi die..ok fine la..tapi biase r tu kalau buat salah..aku da minta maaf kan? Nak aku buat ape agi? Nak aku buat pengumuman maaf ke? Kalau nak, cakap r..

Kalau die buat salah, die boley pulak cakap “mane la aku tau die x suke”..”mane la aku tau die kecik ati..aku minta map laa”..ha, so same situation here! Mane la aku tau benda ni bley jadi isu..sebab orang lain x kesah..aku memang x terfikir yg die kisah..x terfikir langsung..seriously!

Xpe la..lets time decide..aku da penat, x larat n da malas nk amek pusing..sukati laaaaaaa~~~~ final exam pun tinggal kurg dr sebulan jek..presentation fyp agi 3 minggu..kames ni ade test..next week ade agi 2 test, and ade 2 assignment nak kena anta n ade presentation seminar jugak..see?? banyak benda penting agi yg aku kena pikir n settle kan..kalau benda ni yg aku da cube nak settlekan tapi die yg x nak settlekan, fine la..bawak la sampai bile2 pun die nak bawa..

Wallahualam~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..