Thursday, September 16, 2010

cerite malam raye

last nite i had a dream of him..he chased me when he saw me..then he asked for forgiveness..me? i just pretended like i've never know him..because he hurts me too much before..

tapi sekarang kn ari raya..x bley maafkan jugak ke?huhu..i know it's not his fault..he had no choice, then made me as a victim..i understand his situation but i can't afford to be victim all the time..plez la...aku x nak marah kt ko or sape2..seriously..aku x nak ade perkataan musuh pun dlm kamus idop aku..but i really can't forget what u've done to me..it just 'I CAN'T FORGET'..not 'I WON'T FORGET'..tlg la percaya..huhu..

plez jangan muncul agi dlm idop aku..bile ko muncul even in my dream, it's become harder for me to forget everything..tu je yg aku minta dr ko selama kite kenal ni..jangan muncul dalam idop or dalam mimpi aku agi!

aku nak ucap terima kasih byk2 kat ko sbb ko penah wat aku bahagia gak dulu walaupun kejap..tp tu dulu..bahagia aku dulu x same ngan bahagia aku sekarang..aku nak bahagia sekarang n selamanya..so, aku minta sangat kt ko, tolong laaaa jangan muncul agi..huhu..

********************************

cite sal raye plak..aku ase tahun ni aku lain..sangat2 lain..aku makan non-stop walaupun aku da kenyang..bile pegi umah orang utk beraya, aku akan tetap makan ape je makanan yg terhidang walaupun b4 tu aku da pegi banyak umah..kalau tahun2 lepas, aku akan makan kt umah first n second je..umah yg seterusnye aku cari air or kuih2 je..tapi raya kali ni, melampau plak..aku ase kalau timbang berat aku skg ni mau dekat 60kg gak ni..huhu..

raya pertama aku balik kg seblah mak kt port klang..makan2, borak2, sume adik bradik nenek dtg umah sampai la lewat ptg..raye ke2 plak, famili aku ngn sume adik bradik mak aku akan konvoi round kL untuk gi umah nenek2 sedara plak kt kg baru, kerinchi, ampang..raye ke3, aku n adik bradik aku beraya ngn sedara seblah abah plak..x kemane pun..area shah alam jek..sbb atok n nenek da lame xde..so kitorg berkumpul kt umah paklong je r..raye ke4 aku n famili gerak ke kelantan..raye ke5 gi terengganu plak..ade famili matter..mase ke kelantan n terengganu ni, 80% mase mmg abes dlm kete jek..adoi~~sengal2 buntut..duduk lama sangat..hoho..pastu, raye ke6 balik port klang semula n gi open house umah paklong seblah mak..mmg best r..ade sate, soto, me kari, roti jala, kuih2 n buah2..dan aku mmg makan dgn banyaknye..pastu berak pun banyak r.. :p

arini, raye ke7 aku akan balik kolej..awal kn aku balik? well well well..ni la pelajar contoh bak akte diri aku sendiri..haha..xde la..aku balik awal sbb terpakse siapkan baaaaaaaaaaaaannyaaaaakkkk keje..antaranye ialah asemen, proposal seminar, n kena gi setelkan surat kelulusan kt hep untuk aku buat program pas raye ni..plus kena masuk lab jugak continue my fyp work..hohoi..

ha, lupe nak kabo..mase raye ke2, my kucing2 mati~~~~ waaaa!!!!!!! mati sebab demam teruk..dah la 2 ekor serentak..yg sangat2 aku sayang plak tu..sampai skg aku x dpt terime agi yg mereka2 da xde..aku riiinnduu mereka sangat2..kalau mereka2 ade, mereka2 yg akan kejut aku tiap2 pagi..masuk bilik aku n mengiau dgn kuatnye kt seblah tinge aku..kalau da lama sangat mereka mengiau tp aku x bangun gak, last2 mereka2 skali tertido kt seblah aku sampai la tengahari..huhuhu..sangat rindu mereka..nak jumpe mereka kt syurga nanti..sob sob~~~

~XoXo~

2 comments:

mashi said...

eh yg mana satu? ngokngak ke?

tqah said...

bukan ngokngak..anak2 putih..huhu..

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..