Saturday, September 25, 2010

mood hepi dan cinta..

Assalamualaikum wbt...

mood skg sangat eppi~~~~ atas beberape sebab..

1. dah confirmed tempat pektikel
2. fyp hampir ke penghujungnye
3. first anniversarry agi 3 bulan jek

yeay~..haha..huhu..hihi..huahuahahaha.. da mcm x siuman pulak..

sebulan jek agi aku akan berada kt uitm..next destination is manjung, perak..still in learning process..tp setapak ke hadapan sudah..insyaAllah..

skg tgh mengadap belog sambil makan kek lapis sarawak..sambil makan ni, teringat incik zai di sarawak sane..bile duit aku nak cukup beli tiket flight g sane ha? mood gatai satu2nye negeri dalam malaysia yg aku belom jejak agi adelah sarawak..hoho...pektikel ni kumpul r duit..lepas tiket pon jadi r..yg lain2 minta zai settle kan..wahaha..boleh x? :p

disebabkan jarak jauh n kesibukan aku yg tahap melampau nih, aku n zai jarang kontek..ade la jugak kekadang curi2 mase nak call or mesej..but most of the time, mukabuku jek la tempat nk story mory..sebab free pun satu hal jugak...

zainul ariffin..i miss u..can't wait for disember to come..(^^)

ok, abes soal ati n cintan cintun..kembali serius..nak list la keje2 yg aku ade..
1. assignment halal
2. assignment evt
3. assignment packaging
4. report seminar
5. fyp
6. assignment food sanitation
7. cari katerer utk program SKAU
8. bendahari program SAMBUTAN RAYA UiTM
9. test packaging

jom siapkan keje!!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..