Saturday, January 9, 2010

proposal n product dev..

Assalamualaikum wbt..
first of all, thanks to abah sebab sponsor untuk aku beli laptop baru..laptop lame ni boley gune agi..xde masalah ngn softwear..cume skrin die da terpatah n hampir2 nak terpisah dari keyboard..susah aku nak bawa ke hulu ke hilir ngn moto tuh..n semalam, casing bateri plak pecah sebab jatuh dari meja..cam tau2 jer aku da nk beli yg baru..majok la tu..huu~
arini aku lepak kt umah jer..ari isnin aku xde kelas..so ari isnin petang la baru aku balik kolej..mandarin aku ade homework, tapi aku blom wat agi..terlupe da..x bawa balik pun keje tuh..isy3..
ari jumaat lepas, aku ade taklimat dengan coordinator pasal fyp..untuk sem ni, aku cume kene wat proposal sajer..next sem baru mule analisis..macam excited jer nak buat..tapi cuak gak..tajuk nye aku belom tau agi..coordinator (pn fuzi) soh prepare list tajuk..mean, aku kene pikir sendiri tajuk fyp aku..sebab aku sendiri belom tau sape supervisor aku..ade sesetgh supervisor akan bagi tajuk untuk kitorang run..ade gak yg soh kite go on sendiri..diorg guide jer..tapi di sebabkan aku xtau agi sape supervisor, juz prepare the title la..klu die nak aku go on ngn tajuk die gak, xpela..if not, at least aku da ready ngn tajuk aku sendiri..x la nmpk cm aku x dedicated..jap agi aku nak search pasal sesuatu..nti da conform, baru aku akan cte kat sini..n sem ni gak aku ade subjek food product dev..untuk subjek ni, aku kene create 1 produk makanan..criteria nye adelah berkhasiat, sedap, murah, raw material senang nk dapat, market luas..adoi..ni agi 1 cabaran..sampai skg aku mmg xde idea pon nak wat produk ape..projek ni by grup..ade 5 org 1 grup..kitorang x discuss agi..em, nmpknye aku kene cube search gak la nti ape2 yg best kt dunie ni yg bley di jadikan mknn yg memenuhi criteria yg aku tulis kt atas nih..hehe..
1 more thing, aku sedang merindui seseorang..bile die nak datang sini agi ea?huhuhu~
n aku pon rindu famili angkat aku kat tgganu..minta2 ade rezeki lebey n boley gi sane agi..=)
wassalam...................(^^)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..