Saturday, January 2, 2010

aku baru balik!!!!!!!!hehehe

Assalamualaikum wbt..
aku baru balik dr tgganu..sekarang ni aku hold dulu cte sal tgganu tu ye..mungkin sok luse or mlm ni if aku ade kelapangan,aku akan coretkan..sebab terlalu banyak utk aku share..sekarang ni aku kepenatan..sampai umah kul230 pagi, then kul3 baru tido..bangun pagi trs siap2 ke uitm nak dftar kolej..pas dftar kolej aku lepak kt restoran ummi seksyen 7 pusat komersial..lepak ngn sume bebudak gpms yg gi tgganu tu..then balik umah n anta iera kt ktm..die nk balik nilai..jap lagi aku kene kemas barang2 untuk balik kolej pulak..esok petang insyaAllah aku akan balik kolej..barang 1 ape pon blom kemas..barang2 dr tgganu pon aku blom abes kemas..adoi~

a bit late, but juz wanna wish u guys appy new year..jangan tahun baru ni je kite igt..thn baru maal hijrah pun kene igt gak..aku da share azam aku kt post b4 ni..juz pray for it..

semester 6 aku bakal bermula isnin ni..aku? camni gak..insyaAllah agak berkobar2 nk mule klas n jumpe kwn2..arap2nye sem 6 ni aku mampu buat sesuatu yg aku x mampu buat b4 ni..

ok,itu saje..nanti aku cte panjang2 sal terengganu k..neway, went to terengganu was really a great experience n i will never forget it..

wslm..

2 comments:

Anonymous said...

caiyok tqah,kobarkan semangat hang...huhu

tqah said...

amiinn...
insyaAllah..hang pon same..

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..