Thursday, January 21, 2010

aku di tag oleh pqah..=)

sementara tunggu nak gi kelas, aku wat la dulu bende nih..suke suki jer..nk buka fb xleh..uitm blok..so layan jer la..

adakah anda rasa anda HOT? : im cool....=)
upload gambar kegemaran anda:




Cerita pasal gambar di atas? : pic ni diambil mase gathering wit my old frens..my frens yg old..im youing..hahaha.ni sume kwn2 mase aku kt kmk dulu..except for the one with green shirt..die my besfren kt uitm..aku suke sgt pic ni sebab diorg ni sume membe2 aku yg kecoh..gather kt times, leh bergegar r times tu..hehehe..
Bila kali terakhir anda makan pizza? : kalau x silap, mase cuti sem aritu..home made agi tau..syeedap!
Lagu terakhir anda dengar.. : 1 impian..oh berjuta harapannnnn~..hehe..lagu pejal tahir..tajuk pe ntah..1 malaysie punyer lagu..dgr mase tgh lunch td..
Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ? : korek idong..;P
Selain nama sendiri anda di panggil nama apa? : tqah, atie(ni mmg xleh diterime),nur,bos,makcik(sejak bile ntah aku kawen ngn pkcik deme),sengal..
Tag lagi 7 orang : wohoo..ekceli, aku kurang bergaul dgn blogger2 lain..kakaka..so aku tag sorg jer la..fikri aziz..=)
Siapakah orang no.1 kepada anda? : disebabkan aku tag sorg jer..dr no 1 sampai no7 aku nk cte pasal mamat nih jer..die ni besfren aku..=)
Kata sesuatu mengenai orang no. 5 : kekadang poyo + sengal..suke cari pasal ngn aku..a good listener..a good fren..he always be there when i need some1 to talk to..
No. 3 ada hubungan ngan siapa : hubungan dengan Allah..famili n rakan2..spesel relationship tuh aku xtau plak ade ke x..kuat berahsie mamat nih..
Bagaimana pula dengan no. 4 : aku pggil die ayie..
Pesanan kepada orang no. 6 : study..jgn malas2..hee~
Kata-kata cinta tok no. 2 : erk! xley2..
bagi 5 fakta tentang pemberi tag ni : 1. cute 2. study biomed kt ukm 3. xley berahsie ngn die..die akan korek abes2an..hehe 4. member of the Qah's group..kakaka 5. x puas ati klau aku lagi tggi dr die..huahuahua..
Persamaan antara kambing ngan lembu? : kambing dan lembu adalah sejenis binatang..
Perasaan anda buat tag ini : (^^)

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..