Monday, January 25, 2010

careless agi...adoiyai~

Assalamualaikum w.b.t

aku agak tension dgn tahap careless aku nih..makin lama makin teruk..aku pun da naik rimas..u know what, aku boleh tertinggal purse kt umah? sekarang ni aku da kat kolej..dari semalam agi aku da balik kolej, tapi baru tengah ari tadi aku perasan yg aku tertinggal purse..tu pun sebab aku nak kuar lunch..so aku cari la purse aku..bile da x jumpe, baru aku cube ingat2 semula bile kali terakhir aku pegang purse tu..n nah! kat umah! maknanye semalam mase aku bawa moto balik kolej, aku xde lesen, ic n duit..kalau la ade roadblock mase tu, mampos aku..huhu..

kejap agi terpakse la aku balik umah untuk amek purse..camne nak idop xde purse? xkan aku nak tunggu weekend ni baru nak balik amek..student card, ic, lesen, kad2 atm..adoiyai..parah2..huhuhu..

n tahap careless aku makin meninggi agi arini sebabnye tadi aku tertinggal kunci moto kat moto mase aku lunch..memang cari nahas aku ni..di buatnye ade orang yg kurang baik ati ke yg nampak kunci moto aku kt moto tu, gamaknye da xde da moto tu ngn aku sekarang..ni bukan kali pertame masalahnye..da berpuluh2 kali aku tertinggal kunci moto kat moto..pas aku park, aku blah cenggitu jer..aiya..nak wat camne agi nih? aku pun da cukup risau dgn penyakit aku yg 1 ni..setakat ni, belum la lagi moto aku tu lesap..tapi esok2 sape tau kan? Ya Allah..risau2..huuu~

aku cukup rimas kalau aku hilangkan kunci or purse..nak tau sebab pe? sebab aku xleh miskol bende2 tu..kalau enpon yg ilang, aku leh miskol n dengar bunyi tepon tu kat mane, pastu boley cari..kalau kunci n purse camne? terpakse gunakan deria mata sepenuhnyee......alahai~

2 comments:

Anonymous said...

hadoi...hang tau sbb pe slalu careless??
sebab hang dah tua....
len kali lekatkn enset ngan purse n kunci moto hang,t leh la miscall...

tqah said...

nak ckp tue, baru due tige arini jer aku da tue sikit..sebelom ni mude je..tp careless gak..hehe

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..