Sunday, November 2, 2008

deeply stress

This post might be quite boring. So if u think about ignoring it, go on..
Just wanna express my feeling..
not totally expressing..
but hopefully through this post, i can at least face it smoothly..
Ya Allah..
sekali lagi hambaMu ini memohon..
berikan aku kekuatan..ketabahan..
untuk menghadapi segala ujian dan dugaan..
berat sungguh ujian Mu..
Aku hampir2 menjadi manusia yang lemah..
kuatkan ku Ya Allah....
Kenapa saat aku bergelut dengan final exam, dugaan ni datang?
kenapa mesti masa ni??
apakah hikmahnya??
i'm tired enough...
tired with all this damn thing..
KAMU!
kamu sekali lagi! aku dah penat..sangat2 penat..
boleh tak kalau kita hentikan je sume ni?????
selama ni hidup aku dan orang yang aku sayang, terseksa sebab kamu.
apalagi yang kamu nak dari aku dan orang yang aku sayang???
tak cukup ke berpuluh tahun ni??
berapa puluh tahun lagi yang kamu perlukan???
apa salah aku??apa salah kami???
kalau ada pun, tolonglah jangan hanya melihat kekurangan..
kamu juga punya kekurangan..
kamu tak sedar ke?????
YA!
Kamu juga punya kekurangan..
kamu tak sempurna seperti yang kamu jangka..
kamu tak sempurna dan takkan sempurna..
sudah2 la ni semua..
SUDAH2 LAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hentikanlah sakiti orang yang aku sayang..
cubalah belajar menjadi manusia..
cubalah belajar menjadi hamba..

1 comment:

fikri said...

aku rasa macam tau je artikel nie ditujukan kat sape?????

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..