Sunday, November 16, 2008

hari ni

Assalamualaikum w.b.t
Sekatang aku berada dekat rumah..
yeah..rumah adalah tempat yang paling best bagi aku..
nak lepak puas2 kat rumah ni..
sebab ade 3 hari je masa nak dok kat rumah..
lusa aku dah kena balik uitm dah..
pastu masa raya haji la kot baru dapat balik rumah..
my planning for tomorrow...cancel..
tak jadi nak hang out kat KL..
sebab kena settle kan assignment..
waaaa.........T0T
sampai hati Dr JJ...
reject assignment aku yang first tu....
penat tau aku buat..
ingat aku sengaja ke nak buat cikai2 je..
aku terpaksa..
sebab dia gak...
dah la dia paksa aku debat sampai 2 kali..
bagi tajuk plak yang ntah hape2..
pastu reject assignment aku pulak???
aku banyak berkorban untuk debat tu wooo...
mana sempat nak buat assignment PERFECTLY..
patutnya terima la apa yang aku mampu buat tu......
wuwuwuwuwuwuwu......T_T
takpe2....nasib baik la masih ada kesabaran walaupun dah menipis..
ingatkan dah lepas final ni dah lega..
rupanya ada lagi yang tak settle..
penat tol..

ari ni takde yang special...
macam biasa je...
bangun pagi, sarapan, gi pasar, masak, tengok tv, makan.
mula2 rasa best la..
tapi lama2 mesti boring gak..
its ok..
just for 3 days..
not much to write..
daaaaaaaaa...........
Wasalam

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..