Saturday, November 22, 2008

penat vs teruja

yes! akhirnya dapat juga cuti..
baru 3 hari, dah rasa penat yang teramat..
mestilah penat..
dari pagi sampai malam training..
semput aku..
mulanya cuma dapat ret malam ni sampai sok pagi je..
tp akhirnya dapat rest dari petang tadi sampai esok malam..
alhamdulillah........
cadangnya nak ke sacc mall esok, nak beli sport shoes baru..
sport shoes aku sekarang dah giler nazak..
dah kopak dah tapaknya........
lately slalu hujan..
lalu kat lecah n lopak air..
terasa la air dalam kasut..
tapi masih terkawal..
belum sampai tahap bertakung dalam kasut lagi..hehe..
kasut ni pun dah layak ditukar..
dah guna setahun lebih dah..
sejak dari sem 1 lagi..
ade lagi 1 kasut bum..
tapi sayang lak nak guna kat kawasan lecah2 ni..
kang kotor..
dah la surface die baldu..
tak sanggup..tak sanggup..huhuhu..
so lebih baik beli yang baru..
3 hari lepas, sebelum latihan mula, aku ada usha sepasang sport shoes ni..
kat kedai bata..
jenama power or adidas..
aku sendiri dah tak ingat..
cun gak...smart...PVC, so mudah nak cuci..tak mudah basah..
n the price is only RM35..
wow..awsome.....
tapi Is pun minat kasut tu..
kang kalau dia pun beli yang tu, takkan aku pun nak beli yang tu..
kang sama..tak best la..huhuhu..
takpe2, aku boleh survey lagi kasut lain..
hari tu tak sempat nak round2, sebab dah malam..
esok boleh la jalan2 lama2 sikit..
kena cari betul2..
ha,another thing....
i got a very bad sunburn on my face!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
it's only 3 days..........
how will it be after a month???
huisy.........tak sanggup nak memikirkannya..
ingat senang ke nak pulihkan semula muka yang sunburn??
susah woooooo......
berbulan bulan dowh.......
hadoi.........
sabor je la....
demi SUA...aceeewah..=)
kepada sesapa yang nak tengok usaha kami pelajar2 uitm selama lebih sebulan ni..
boleh tengok kat TV nanti majlis perasmian n penutupnya..
16 disember dan 21 disember..
sepanjang tu, ada competition untuk macam2 acara sukan..
rasanya RTM siarkan juga kot..
aku setakat ni agak teruja untuk bersilat..hehehe..
ada part2 yang aku kena bersilat, n i really enjoy it..
heeeeeee...
just wait n see this 16 and 21 december k..
daaaa..........

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..