Friday, August 29, 2008

~AsSiGnMeNtS-TeSt~

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah.. Akhirnya test CHM431 (Physical Chemistry) aku dah berakhir semalam. Tapi tu baru test yang pertama. Aku ada lagi 2 test yang perlu diambil sebelum final exam nanti. And tu baru untuk subjek CHM431. Untuk CHM412 (Organic Chemistry) akan ada test dalam masa terdekat sebab chapter Aromatic ni dah nak habes. Lepas habes, sure test punye, mengikut jadual yang diberi. Minggu depan test CTU553 (Hubungan Etnik) and 2 minggu lagi test MIC500 (Food Microbiology). Nampaknya tiap2 minggu la ada test. N minggu depan jugak aku kena submit assignment Dr JJ. Assignment ni yang paling memualkan sebab aku tak tau macam nama nak settlekan dengan jayanya. Kena buat esei 500 words. Title "I believe that Science is the only way to know the truth about how and why natural events are happening". Dia nak at least 4 arguments. Sampai hari ni, Jumaat 29 Ogos 2008 aku masih belum dapat apa2 maklumat lagi walaupun dah penat aku merempat kat tangga ni nak dapatkan wireless untuk cari maklumat kat internet. Hadoi..Dr JJ ni dah la unexpected. Kang lain yang aku fikir, lain yang dia fikir. Susah2! Lagi 2 minggu kena hantar assignment koko pulak. "Cara2 meningkatkan mutu pemain badminton Malaysia". Hadoi, kalau ada cara, mestilah kementerian sukan dah amek tindakan. Tak la pemain2 badminton Malaysia ni lesu je. Kalah memanjang..huhu. If anyone out there have any idea(s) on my this 2 assignment, please help me..huhu..

Wassalam........................

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..