Sunday, March 18, 2012

karok ni dah macam makan dadah dah gua rasa.


entah sejak bila aku minat karok. minggu lepas Sabtu, aku dah abiskan masa 2 jam karok kat Harbour Place dengan member-member aku. yang bestnye, member aku yang baik-baik pulak tu aku bawak pegi karok. rasa bersalah buat buat diorang terjebak sama.

harini aku pegi lagi. jam jugak. tekak sakit giler dah ni. dengan member yang lain. 2 jam karok 2 orang je. heaven tak?


Harbour Place is a shopping complex near my house. sangat dekat. sekentut je dari rumah. enjin tak sempat panas, dah sampai dah kat Harbour Place tu. tapi selalu aku tak panggil tempat tu Harbour Place. aku panggil MBO. Sebab kat situ ade wayang nama MBO. selalu orang datang situ semata-mata nak tengok wayang je kat MBO tu. murah seyh. cite baru pun harga RM11 je. kalau nak shopping, takyah la gi sana. abis minyak kete je. kedai yang bukak baru ade bape bijik je. yang lain dok kosong lagi.


next week pun dah ada member yang plan nak lepak karok sini jugak. mak ai. tiap minggu aku karok. tak ke mana duit gaji aku ni. mengkayakan tauke karoke tu je. cet!

p/s: takde motip nak berblogging ini hari tapi tangan gatal gak nak taip-taip. actually, i am waiting for something i dream of. 6 hari dari sekarang insyaAllah aku bakal memilikinya. jujur, aku sangat teruja! tapi tetap kena control. mak aku kata jangan nak happy sangat. kang nangis plak nanti. isy mak ni saje je nak buat aku DOWN~ TAPI GUA TETAP SAYANG LU MAK! hehe. tunggu next week aku confess k?

assalamualaikum.

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..