Tuesday, November 22, 2011

I am in love with him..auwm~


Assalamualaikum

minggu ni minggu yang sangat full, hectic, padat dengan keje. 4 hari outstation. minggu depan ready dengan report-report audit pulak. segala kesibukan dan keletihan ni akan berlanjutan sampai la hujung tahun. phew~


malam tadi aku tengok bola. diulangi. AKU TENGOK BOLA! YEZZA AKU TENGOK BOLA WEI!!!

aku tak penah layan bola before ni. bosan kot aku rasa. kejar beriya tak hengat. dah dapat, sepak pulak dah. sekali masuk je dalam jaring, melompat-lompat. kejadahnye?

tapi malam tadi buat pertama kalinya aku tengok bola dan aku pun sama naik terkinja-kinja depan tv. sekali gol je, terkeluar anak tekak aku jerit GOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nak meletop rumah aku rasanye. padahal, aku dok layan sensorang je bola tu. mak aku tak minat, mak aku layan game je.


semangat kenegaraan aku memuncak tinggi. tapi sadis jugak la sebab bila nak abes je separuh masa ke-2, aku tertido depan tv. sangat lena. sangat comel macam baby. haktui!

jadinya, aku dah missed tengok saat-saat Harimau Muda dapat masukkan gol kemenangan. tapi tadi aku dapat tengok thru youtube. baru puas hati.


and

i am

in

love

with

BADROL BAKHTIAR

sekian!




*harap badrol baca belog ini..hihihi gelak sopan*

2 comments:

picairin said...

lelaki kedah mmg hot la...=P

tqah said...

sesuai la tu dengan aku..sebab pompuan kedah pun hot jugak~ hiks!

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..