Wednesday, November 2, 2011

day 30: a photograph of yourself today + 3 good things that happened in past 30 days.

Assalamualaikum wbt



pictures on 27102011

























walaupun gambar-gambar ni bukan gambar harini, aku nak pilih gambar ni jugak sebab sukahati aku la belog aku har har har!

kenangan indah lepas 4 tahun struggle (struggle ke?) separuh mati kat uitm. akhirnya, i am officially graduated! dah ade ijazah dah gua sekarang (^^)

majlis konvo aku mula pukul 2 petang 27 oktober 2011 dan habis pukul 5.30 petang. aku graduan yang ke 651. agak meletihkan lah nak tunggu giliran. abes cair make up den. jenuh tacap balik!

rasa seronok sebab dapat jumpa sume kawan-kawan sekelas lepas 5 bulan tak jumpe. tukar-tukar cite. plus keterharuan dan kegembiraan yang extra dengan kehadiran incik zai. seriously aku terharu sampai terkelu tak tau nak cakap ape dia sanggup meredah Laut China Selatan semata-mata nak tengok aku naik pentas amek ijazah, yang tak sampai 8 saat pun.

3 perkara baik yang dah terjadi sepanjang 30 hari. aku rasa nak bagi lebih dari 3 boleh tak?haha

1. aku mula keje kat company baru yang best sangat
2. aku dapat ijazah dan bergraduasi untuk pertama kalinya (mase form 5 pun ade graduasi tapi mase tu kecik lagi tak rase ape plus takde boipren)
3. dah dapat gaji pertama isnin lepas dan dah buat belanjawan untuk bulan ni dan harap belanjawan tersebut success.
4. spend meaningful-4-days dengan insan kesayangan
5. dapat banyak bear yang kena cocok bontot mase konvo aritu
6. dengar luahan ikhlas seseorang dan aku sangat terharu dan insyaAllah aku akan usaha ke peringkat seterusnya.
7. terharu jugak sebab seseorang sanggup lepaskan sesuatu yang dia suka dan perlu, demi aku.


dah settle 30 days challenge aku ni ha. lege rase. terbeban kot selagi tak habiskan. HAHAHA macam serius sangat pulak benda alah ni beriya nau nak siapkan walaupun dah 5 bulan baru siap haih!

okbai!

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..