Saturday, August 14, 2010

kuatkan aku (T_T)



Aku dah separuh giler.

semalam nyaris2 berbuka kat lab. sikit agi aku terpakse korek idong je untuk buka pose. huhu.
FYP betoi2 boleh buat orang sakit jiwa.
aku ada lebih kurang 2 bulan untuk siapkan semua analysis.
18 oktober aku dah kena present.
seminggu kemudian kena antar final report.
sebulan kemudian kena anta thesis.
tapi sekarang ni aku ada 2 BULAN je untuk semua analysis.
aku dah putus asa.
aku kena siapkan analysis untuk 4 formulation chicken ball.
tiap2 satu formulation makan mase 2 minggu.
so, untuk 4 formulation, aku kena peruntukkan 2 bulan.
tu baru analysis chicken ball.
belom ananlysis sample aku si bawang putih n lada hitam tu agi.
sekarang ni, aku baru siap analysis 1 formulation dan tengah on the way untuk second formulation.
bila tolak cuti raya 2 minggu, aku kire aku memang x sempat nak buat dah.
so macam mana??????????????????
(T_T)
nak meraung.
nak meraung.
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~~

hanya padaMU ya Allah aku sandarkan harapan. Bantu aku Ya Allah. Aku makin lemah. Aku xmo lemah. kuatkan aku Ya Allah.

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..