Thursday, August 12, 2010

aku cinta DIA

assalamualaikum wbt..

selamat berpose sume~~ baru ari ke2..terawih yg ke3..masih awal..hehe..semangat2..

sepanjang bulan pose ni, GPMS UiTM ade buka gerai jual nasi ayam penyet n pecel lele..tempat biase bazar dlm uitm ni..dataran cendikia..meh la memeriahkan suasana..aku duty ari selasa..

pose tetap pose..berniaga tetap berniaga..rezeki bulan ramadhan..tapi jangan sampai terabai amal ibadat ye...malamnye, kita terawih pulak..best kan bulan ramadhan? kalau la aku lelaki, aku akan cube sedaya upaya untuk x tinggal terawih..kalau aku lelaki r..tp skg ni aku pompuan..so x dapek la den nk nolong..wahai lelaki2..anda sangat beruntung!

Ya Allah..limpahilah diriku dengan rahmatMu..beikan keberkatan bulan ramadhan ini kepadaku dan kepada saudara seIslamku..kurniakan kami kenikmatan beribadat kepadaMu Ya Allah..Ya Allah, tingkatkan kecintaan kami kepadaMu..agar kami istiqamah dan tidak jemu2 memujaMu..penuhkan hati kami dengan rasa cinta kepadaMu melebihi kecintaan kepada apa2 selainMu..amin ya rabbal alamin~~

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..