Thursday, July 8, 2010

the starting point








Assalamualaikum wbt..

Bermula semester 7 aku..semester terakhir aku kt uitm shah alam before aku praktikal..alhamdulillah masih bernyawa untuk menjengah ke semester baru..

Semalam aku baru attend 2 kelas which are EVT 671 (occupational safety n health) and FST 651 (halal n others food religious). So far so good..lecture baik n hopefully best la..untuk sabjek FST 651, ade 2 orang international student from Indonesia..name dimas n Nichol..diorang ok, sporting n agak peramah..da boley borak2 memandangkan aku org yg duduk paling terdekat dengan diorg..

Arini ade 2 kelas jugak..excluding lab la..bile lab da start nanti, penuh la jugak jadual..in between the class, aku ade mase kosong..so my plan, nak gi tgk TWILIGHT!!! Yeah..today is the first day for the movie..da cek, cite tu ade kt tgv JJ bukit tinggi..sonok2..hee~

Enjoy enjoy jugak..tapi kepala aku x penah pun stop from thinking bout my fyp..ase2 nye kalau lab buka this weekend, aku da kena mula semula..x nak hold lama2..kalau boley, nak buat cepat so that insyaAllah boley siap cepat..or else, kalau ade any problems ke, ade gak mase untuk aku betulkan kalau ade banyak masa lebey..aku ase nak struggle hard before pause ni..bila da pause, nak slow down sikit..sebab nak betul2 layan bulan ramadhan..gi terawih n so on..kalau terpakse dok kat lab sampai mlm mase bulan pose nanti, susahla nak terawih..

Hmm..da dekat seminggu aku selesema ni..idong aku pun ase cam nak reput dah..penat seyh.bile makan ubat, ngantuk plak..tido je sepanjang ari..ase cam x produktif..tp bile x makan ubat, worse laaa pulak..rimas n penat..huhu..

Luka2 eksiden aku ni da makin baik..da kering..tapi kekadang tu ade gak ase sengal, gatal, sakit..lebam n bengkak kt lutut pun da surut..da x sakit..tapi lebam kat siku ni x kurang langsung..sakit agi ade r..tangan aku ni byk bergerak sangat ke?huhuu..

Orait, layan gamba je la yg x bape nak ade nih..huhu..


dabel protection

rules created to be broke??

ais kacang teluk nipah yg besau~~

team building, teluk segadas

lets enjoy the movie bebeh!

my cat name angah..


sleep with the penyu..

No comments:

UiTM di hatiku..

UiTM di hatiku..